Sidor

onsdag 21 april 2010

Inspirationen spritter i fingrarna


Igår kom mitt efterlängtade paket som jag hoppas ska resultera i många trevliga alster.

Dagen innan kom min beställning från Skogstokiga Petra som hade lagt in en present till mig som gjorde mig jätteglad. En personlig stämpel:

Visst är den fin?!

Idag är det skoldag och jag har massor att skriva vilket är svårt när jag samtidigt vill scrappa. Men jag får ta o plocka fram all disciplin jag besitter och försöka :)
Dags att börja skriva, ciao!

6 kommentarer:

L8 sa...

Det måste vara omöjligt att sitta still i skolan ;)
Ska bli så spännande att se vad du skapar. Nu har du också en egen handgjort stämpel!!! Det kommer bli pricken över i:et när du gör dina alster.
Kramis

Lena sa...

Vilken fin stämpel!! Ser fram emot foton på dina senaste alster. Kan du hålla fingrarna i styr??

Kram

Anonym sa...

Oh så fin stämpel, va kul! Har för mig du har en annan som du också fått eller?

Ska bli kul att få se fler av dina fina kort.
kram Mysan

Cathrin sa...

Härligt när man känner hur det spritter i fingrarna, är just nu inne i en sådan period jag med.

Visst är hon för söt Petra, precis en sådan har jag med fast det står Cathrin på min, så klart.

Ser att du har många gobitar att hugga in på, vi får väl se resultatet??

Kram Cathrin

Lena sa...

Va kul, då blir vi kollegor igen!! =) Ser fram emot dina alster!!! Jag hade aldrig kunnat sitta och plugga med så mycket härligt liggandes och bara vänta...

Kram på dig!!

supermom sa...

När jag ser det där blir jag också sugen på att börja scrappa...

Så snygga kort som du gör klart att du ska ha en egen stämpel! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...