Sidor

söndag 14 mars 2010

Sunshine Award

Har fått en solstråleutmärkelse av underbara Tonårsmorsan, Fatou. Tack!



Så här går det till.
1. lägg upp bilden på din blogg
2. ge utmärkelsen till 12 av dina vänner,
länka till dem och tala om för dem att de har fått utmärkelsen
i kommentarsfältet på deras sida.
3. länka till den som har givit dig utmärkelsen.

Nu ska jag dela ut denna uppmuntran till 12 bloggvänner (utan inbördes ordning:
  1. Louise - Bakom mitt hjärta
  2. Kiqi - Baby Mama
  3. Lena - Mot min smala lycka
  4. Pysan
  5. Ludmilla
  6. Vendettanbettan
  7. Eva
  8. L8
  9. Supermom
  10. Lena - Lena Scrappar
  11. Chrissan
  12. Lotta - En tvillingmammas betraktelser
För övrigt kan jag bara säga att jag är sjukt nöjd med gårdagens vinnare i Melodifestivalen!

10 kommentarer:

supermom sa...

Tack du söta! Jag får ta hand om den när jag kommer hem från jobbet sen... :)

My Open Source Software Development Blog sa...

Grattis till din utmärkelse!

kram

My Open Source Software Development Blog sa...

Håller med, rätt låt vann.

Lena sa...

Tack!!

Ludmilla sa...

Tack!
Vad fint! :)

Tvillingmamma Lotta sa...

Tack, va gullig du är!
:-)

L8 sa...

Tack!! Har varit borta hela helgen och kommer hem till detta :)
Vad glad jag blir!
Kramis

Anonym sa...

Du har ju redan fått dem men du får samma award av mig också!

Lena sa...

Tusen tack för din omtanke!!

Kram Lena

Anonym sa...

maste kolla:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...