Sidor

lördag 13 mars 2010

Dags igen....


Har bara varit hemma om och sovit några timmar. Nu är jag ensam uppe, inte ens Alice vill ut utan hon bara grymtar när jag tänder ljuset i köket....bortskämda hund!
Dagas att avverka andra dagen på helgens tjänstgöring, men snart är halva helgen gjord :)

Ikväll är det final för melodifestivalen i Globen. I lööööv schlager så det kommer vara en toppenkväll har jag bestämt. Lite god mat med boysen o sen mys i soffan, vad mer behöver man?

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

L8 sa...

Ha en underbar lördagskväll!! Det är du värd!
Kramis
L8

Lena sa...

Hoppas dagen blir relativt lugn så att du kan njuta framför TV:n ikväll. Visste inte ens om att det var final... så insatt är jag :) Men det finns nog något som jag kan se också, så jag slipper se Melodifestivalen :)

KRam

Eva sa...

Man behöver inte mycket mer än så.
Om man gillar schlager vill säga.

;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...