Sidor

onsdag 17 februari 2010

Ännu ett OS-Guld!

Igår fick vi lägga ytterligare en ädel medalj till vår kollektion. Härligt!

Tack för alla stöttande kommentarer igår, både här och på fejjan. Känns skönt med sådant stöd.
Allt gick bra, det var tugnt men ett mycket vackert farväl. Kyrkan var överfylld av blommor, helt otroligt mycket blommor! På minnesstunden hölls olika tal om vår kollega, alla nämnde hennes arbete och oss kollegor. Vi hade en stor betydelse i hennes liv. Alla kallade oss för hennes andra familj. Och lite så är det, vi är som en stor familj på jobb. Vi är nära och håller ihop.
Kom inte hem förrän 17,30 och var helt slut i huvet. Har sovit som en stock inatt men känner mig inte utsövd nu när jag vaknade. Hade kunnat sova minst 3 timmar till.....

Maken bokade resa igår, till Egypten. Det är hans 40-års present. Så nu ska jag googla info om Hurgada. Sonen är i extas! Jag är bara trött.
Dagen går åt till att åka med sonen till skolläkaren för hälsokontroll och resten av dagen går åt till studier. Ikväll är det sång med Liljorna vilket jag verkligen ser fram mot.
Vad händer hos er idag då?

5 kommentarer:

Lena sa...

Härligt med ett guld till!! Skönt att det gick såpass bra, men jag förstår att du var trött när du kom hem, det tar på krafterna att känna så mycket. Egypten!! WOW! Dit hade jag velat åka. När åker ni? Skicka vykort :)

Kramar

Anonym sa...

Grattis till resan, vad jag blev glad.... puss och kram och TACK för igår, mamma

Petra/Paradise sa...

Ville väl egentligen bara ge en kram!
Tänk, vad skönt det ändå måste varit att ha fått en liten bekräftelse på att ni, hennes kollegor. förgyllde hennes vardag och liv!
Att hon hade många vänner omkring sig under sina sista sjukdomsår.


Nu har du sol & värmen att se fram emot vännen! =)

kramar Petra

Diana sa...

Ja en jävla sjukdom. Fy vad jobbigt.
Skönt att ha en resa att se fram emot. Hittade din blogg igen efter att ha tappat bort den ett tag :-)
Ha de bra!!!

Diana sa...

Ja en jävla sjukdom. Fy vad jobbigt.
Skönt att ha en resa att se fram emot. Hittade din blogg igen efter att ha tappat bort den ett tag :-)
Ha de bra!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...