Sidor

söndag 12 april 2009

Soulsisters Diary for Dummies


Make Your Own at Layoutcodez.net



Godmorgon
Tillbringade en underbar kväll igår hemma hos mina föräldrar med syrran och hennes familj. Min bedårande systerson går allt mer och var på ett strålande humör igår. Pratade oavbrutet och charmade alla! Sonen blev överöst med påskägg och visade upp sig från bästa sidan när han tog 2 portioner av mormors goda mat.
När vi kom hem tittade vi på Robinson och sen blev det tidig kväll för min del. Känns att man jobbat dessa dagar då andra varit lediga. Har nu bara 2 pass kvar innan jag går av för min påskledighet, dvs tisdagen.
Hoppas ni hade en fin påskafton och får en vidare fin fortsättning på påsken idag.
Själv tänker jag försöka få en stund i solen innan jag beger mig till jobbet, kanske lite kubb med maken och sonen.

Kram från mig

5 kommentarer:

Kamilla sa...

Så mysigt ni haft det!
Hoppas det blir lättsamt på jobbet, det tar alltid emot att jobba påskhelgen, iaf när jag gör det ;)
Kramar i massor :D

Petra Maria sa...

Härligt med kvalitetstid med familjen. Hoppas att du får jättefint väder på din ledighet. Skogstokiga kramar från mig

Malin sa...

Vad härligt att ni hade det mysigt :) Hoppas dagen på jobbet inte blir alltför tung. Kram

annsan_s sa...

Tassar in och önskar dej en härlig fortsättning på påsken.
Kramisar

annsan_s sa...

Hejsan, tack för titten och sov gott. Jag blev utkallad i morgonkväll för att jobba på min lediga dag :(

Ha så skönt på din lediga dag!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...