Sidor

torsdag 2 april 2009

Closed....



Återkommer när orken återkommer

10 kommentarer:

Lena sa...

Hoppas du mår bättre snart!!

Skickar massa styrke-kramar!!

Anonym sa...

Hoppas att du snart får orken igen...

Jag vet ju vad du genomgår om det är cancertröttheten...

Själv är jag på G... ska göra så mycket och har så ont...

Men första besöket är gjort... så jag prickar av dem efter hand...

KRam Pys

Therése sa...

Jag finns kvar när du återkommer! Kramar i mängder

Marie sa...

Kram till dig vännen!

Malin sa...

Håller tummarna för att du snart mår bättre! Kram

Anonym sa...

Vad har hänt söta du?
Läste om fatigue och det låter väldigt jobbigt. Vila dig. hoppas du snart återfinner orken,saknar dina inlägg!

/Mulliga Myran

Toby sa...

Styrke kramar

Anonym sa...

Åhh ja randig kaviar är alldeles för gott ;) Den är mycket mildare i smaken än vanlig.
Hoppas att du snart är tillbaka här,saknar dina inlägg. Skickar i väg en massa kramar fulla med enerig :)
Kram

Therése sa...

Jag är också väldigt kass på att kommentera :/ Kram

annsan sa...

Härligt, gör du rätt i :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...