Sidor

måndag 6 oktober 2014

Ska testa silvertejp

Med åldern lär man sig att välja sina fighter.....man lär sig också att hålla tyst. Ibland är det så att man helt inte längre pallar att säga ifrån, fastän man borde.
I vissa lägen och med vissa personer känner jag direkt att jag går in med inställning: HÅLL NU TYST.....säg inget, le o var artig......o glöm att idioten framför dig inte vet bättre......
Ibland håller det hela vägen ut.....men så ibland......BAAAAM.....sen smäller det. Det finns ju trots en gräns för hur mkt skit och idioti en person tål. O min tröskel är rätt hög med tanke på allt jag varit med om både privat o i mitt yrke.

Idag höll det inte....men fy fan va skönt det var att låta ventilen explodera.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...