Sidor

söndag 5 oktober 2014

20 random facts about me....

För ett tag sedan blev jag nominerad av finaste Sofia att utföra denna "utmaning". Just då låg jag på sjukhus och efteråt hade jag inte alls någon ord/lust. Men en söndag som denna passar det ju bra.
  1. Jag är mamma till ett mirakel som dessutom är ett geni som dagligen lär sina föräldrar något nytt och fascinerande. 
  2. Jag är matte till världens finaste amstaff Alice, alias Primadonnan. 
  3. Älskar att laga mat. 
  4. Föredrar sommar framför vinter
  5. Sjunger typ alltid......särskilt hemma när jag städar. 
  6. Även om jag avskyr vintern ÄLSKAR jag julen! 
  7. Älskar att läsa men sedan jag upptäckte ljudböcker 2006 har jag konstant lurarna i öronen och en deckare på G. 
  8. Älskar Netflix och serier som Hawaii Five-0, Lie to me, The Unit, White Collar, Bones och The Glades.
  9. Älskar makeup och skulle lätt kunna ägna dagarna åt att mejka folk!
  10. Tränar hellre hemma än på gym. 
  11. Älskar att PW och avskyr att springa. 
  12. Älskar fotboll och hjärtat brinner för Di Himmelsblå. 
  13. Soul och r'n'b är min favoritmusik, även om jag anser mig vara "allätare" i övrigt..... varje genre har sin perfekta tidpunkt. 
  14. Jag älskar att fotta med min Iphone
  15. Är tokig i Instagram
  16. Älskar att pyssla, scrappa (ffa ljus) och måla (även om det inte blivit mkt av den varan på sista tiden. 
  17. Har upptäckt att jag gillar att baka tårtor (även om maken alltid för bottnarna) så älskar jag att dekorera dem!
  18. Har inte druckit kaffe i snart 6 månader (pga magsår som inte vill läka). Innan dess drack jag MINST 6 koppar(glas)/dag. 
  19. Jag är tokig i klockor, armband, väskor och skor. 
  20. Jag gjorde min första, andra och tredje tatuering 2014 (inom loppet av 6 månader)....o fler planeras.
Om någon känner sig manad att göra samma utmaning, kör hårt! Länka gärna till mig så jag ser att ni gjort den!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...