Sidor

onsdag 28 augusti 2013

Att utmana sig själv och andra

Ni som följer mig vet att jag gillar utmaningar. Dessutom blir jag sporrad till tusen när jag märker att andra hänger på mina utmaningar (utan att jag utmanat Er).
Jag har ju kört Fitnessfighten fullt ut vid 2 tillfällen och gillar konceptet starkt. Jag har sedan mars årsmedlemsskap, men blandar träningen med min Power Plate, pilatesboll, kettlebells och numera också min TRX.
Jag gillar att träna hemma. Det passar mig bäst.  Matupplägget i FF påminner mycket om hur jag redan äter och det är mat min mage mår bra av.
Jag tar ju inspiration från både LCHF-bloggar/recept, GI-bloggar/recept mm och ändrar det för att passa mig. Jag kan tex inte äta fullfettsprodukter (tex riktig vispgrädde) men klarar av kokosfett.
Av olika skäl har jag varken tränat eller ätit regelbundet under sista delen av sommaren. Jag brukar falla i fällan att äta för lite....och dricka för mycket kaffe (så jag blir mätt....) och är URKASS på att dricka vatten.
Jag menar verkligen URKASS!

Satt och tittade på mina före och efterbilder från när jag körde FF i juli förra året och trots födelsedagsfirande, möhippa och grillkvällar med vänner var resultatet lysande. -17cm i midjan och några kilo minut på vågen. Jag försöker inte bry mig så mkt om vågen, då det varit ett problem för mig tidigare som jag alltid lagt för stor vikt vid. Men måttbandet är en annan femma.

Så from söndag (1/9) kör jag igång Fitnessfighten här hemma. Vill du hänga på? Anmäl dig på deras sida eller om du har boken o kör själv är det lika gott!.

E du PÅ?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...