Sidor

söndag 14 juli 2013

Nedräkning på fullaste allvar....till semester o kalas.

Nedräkningen mot semestern börjar på fullaste allvar imorgon. Sista jobbeveckan innan 4 veckors ledighet.
En vecka fylld av jobb, träning och kalasförberedelser. Fyller år på lördag. Inget jämnt, inte att fira bortsett från att det är ett tillfälle för familjen att samlas och för oss att mysa med småhuliganerna.
Vi ska grilla och maken o sonen gör säkert en tårta, det brukar de göra. Har vi tur kommer även bästa vännerna P o C med lilla minimänniskan O som nu är 7 veckor. Då får jag både fyllt på förrådet av systerbarn gosande OCH bäbisdoft.
Det är stunder som denna saknaden efter en egen större familj är extra stor och insikten om hur lyckligt lottad jag är med mina pågar slår mig.

Jag har önskat mig nya kettlebells (tyngre än de jag har idag) och så har jag ju fått min TRX i förskott från make och son. Jag håller på att lära mig tekniken....det säkert inte svårt när man kan men tar lite klurande innan man fattar. Men precis som med pilatesbollen arbetar du främst med din egen kropp som motstånd.
Nu är det träningsdags. Vilodag för squats, men imorgon kör vi 180.....God help me! Men men....what doesn't kill you.....makes you walk like you've shit your pants.....

Over and out

1 kommentar:

Lena sa...

Vad är TRX? Googlade lite och blev inte så mycket klokare... Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...