Sidor

lördag 27 juli 2013

Min nya smoothie maker

Satt o kollade runt på Instagram igår morse och fick syn på en tjej som lagt upp en bild på sin smoothie maker. Frågade var hon köpt den och fick till svar: Netto! Innan svaret kom hann jag surfa runt och kolla varianter av denna, alla låg på runt 200-600kr, mer eller mindre avancerade. Denna kostar 169kr. 
Väl i Malmö igen åkte vi till vårt Netto på området och jag fick tag på det sista exemplaret! Yeeey va glad jag blev! Jag som dricker smoothie nästan dagligen.
Vi har en riktig blender, men den är stor och otymplig framför blir det drygt att diska den för min lilla dryck på 2 dl. Så nu ska den invigas; morgonens smoothie blir med jordgubbar, blåbär sojamjölk, turkisk yoghurt, chiafrön och vaniljpulver.

Jag är såååå nöjd!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...