Sidor

söndag 30 juni 2013

FYI: plankan på pilatesboll = kräkvarning

Idag tyker jag att jag är grym, och det är inte ofta det händer. Jag är jättedålig på att berömma mig själv och tycka att det jag gör är bra. Jag jobbar på det....men det är svårt som f-n.....
Men idag är jag mer än nöjd med mina insatser. Kl 06:15 rullade jag av sängen (bokstavligen). Kroppen skriker av smärta (ajaja, jag vet att det är vekhet som lämnar kroppen....jada jada jada....) och det regnar och blåser rälit ute. Alla sover gott och Primadonnan är lagom road över att bli utdragen på PW.
En kort PW på Bulltofta, knappt 3 km men med motvind och regn är det mer än tillräckligt under rådande omständigheter.
Bara jag, Alice och korna på fältet som var vakna.....
Väl hemma ett modifierat FF-pass (modifierat eftersom jag lägger till pilates boll, gummiband och kettlebells) och 80 squats.
Därefter kom morgonens största bedrift.....att ta sig upp från golvet och krypa in i duschen....tvivlar på att jag kommer kunna gå imorgon....ännu mindre kunna cykla. Hur fan ska jag kunna rensa ogräs idag?
FYI: Plankan med pilatesboll är det kräkvarning på!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...