Sidor

onsdag 3 april 2013

World of Shape - Fitnessfighten året runt

Precis innan jag slogs omkull av flunsan tecknade jag ett 1-års abonnemang på World of Shape - där jag tidigare kört Fitnessfighten. Detta kan du bla läsa om här och här.
Jag fick mkt bra resultat och gjorde det framför allt för jag ville ändra min träning och för att jag kunde träna hemma, vilket fortfarande passar mig bäst.
Har köpt boken och bestämde mig i alla fall för att denna formen av träning passar mig perfekt. Jag kan träna hemma, när det passar mig.
Men så är det ju det här med att hålla sig frisk! Jag har lyckats hålla mig relativt frisk under hela perioden när maken och sonen varit sjuka, men nu lagom när de friskat på sig slog det mig som en tyfon....
Jag jobbar mest på att sova mig frisk, gå upp mellan varven för att få i mig lite vätska och sen sova vidare. Det är verkligen så att varje rörelse är en ansträngning och värker. Att hålla huvudet upprätt gör ont. Tack o lov för Iphonen så man får lite distraktion när rastlösheten kickar in.

Jag hoppas snart kunna köra igång med mitt program a.s.a.p...fast just nu känns det långt borta....
Vill du läsa med om Fitnessfighten finns de på facebook HÄR och på egna hemsidan HÄR

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...