Sidor

söndag 24 augusti 2008

Titta vad jag har fått!

Igår när jag kom hem från Bakken, genomblöt av hällregnet som förgyllt precis heeeela dagen var jag lagom glad....men så öppnade ja upp min mail som meddelade att jag hade nya kommentarer i min blogg. Glatt tittade jag in och fann att Anneli nominerat min blogg :)
Tack snälla! Nu är det min tur och här är reglerna:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated

Mina nominerade är (utan inbördes ordning)
Mrs Mulatt
Tonårsmorsa
Pysan
Petra - Skogstokiga Rubberstamps
Lena
Malin T
MammaNettans Gäng

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket.
Kram från Skogstokgia Petra

Anonym sa...

Åååh, vilken överraskning!! Jätteroligt! Tusen tack! :-)

Lena sa...

Tack snälla du för denna awarden!!
Den värmde!!
Kram Lena

Anonym sa...

Det kommer in många olika textstämplar senare under veckan.
Petra Skogstokiga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...