Sidor

fredag 15 augusti 2008

Nya stämplarna gör mig skogstokig!

Igår kom stämplarna från Skogstokiga Rubberstamps, min senaste stämpelfavorit! Man får hålla utkik på Tradera, budgivningen är tajt och priset högt. Fick lite bonus stämplar i form av lussekatt och textremsorna "Skogstokig Lucia" och "Skogstokig hälsning".


Sedan innan har ja även


Så kvällen tillbringade jag med att stämpla och färglägga. Slutresultatet kommer bli Halloween och Julkort :) Jag använder bara Promarkers när jag färglägger.




Kommer göra fler varianter samt lägga upp de färdiga korten så snart jag hinner.

Kolla in Petras skogstokiga blogg (klickbar länk).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh va fina! Måste kolla in Tradera omedelbart!
Hur gör du för att få fram de ljusa partierna på häxhatten?
Måste lära mig jobba med skuggor som du gör...är det svårt?

Soulsister sa...

Tack snälla! Jag använder dels "lager på lager" av promarkersen samt Blender pennan. Den är fantastisk!

Anonym sa...

Är och kikar in i din blogg.
Jättefint målat :) Kommer absolut att besöka din fina blogg fler ggr.
Skogstokiga hälsningar
Petra Skogstokiga Rubberstamps

Anonym sa...

Oh va fina, både dina färgläggningar och stämplarna. Finns de bara på Tradera eller kan man hitta dem i någon webshop?

Anonym sa...

Hej! Kanon fint målat, visst är dom helt underbara stämplarna. Jag bara älskar dom, dom är helt underbara. // mvh Anneli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...