Sidor

fredag 23 augusti 2013

jo....jag lever....

men det är mycket just nu. Bröllop imorgon och jag står för brudmakeup, solosång i kyrkan samt är jag kvällens Toastmadame. Dessutom har första arbetsveckan efter sommarsemestern varit galen! Hemma har x antal vitvaror bytts ut av olika skäl, vilket kräver sitt.....och sonens en miljard papper till skola/fritids har fyllts i, lämnats in och allt annat som hör till första veckan i skolan.
Sova får jag göra vid annat tillfälle i livet.
Idag gick jag upp 04:00 för att hinna med lite extra innan jobb....så kaffekokaren fick snällt puttra fram 2 extra koppar denna morgon.
Nu ska jag sjunga upp.....för i em är det rep med kantorn, lalalaaaaaaa (nä, det krävs en kopp till innan dess).

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...