Sidor

onsdag 5 juni 2013

Vinnarna i Med Mobilen Fram till Maj - 250 dagars fotoutmaning

Det hela började den 24/9 2012 och har varat i 250 dagar, dvs fram till 31 maj i år.
250 bilder, en/dag enligt ett visst ord/tema som presenterats varje lördag.
Till en början var vi nästan 30 st, några via FB, andra via bloggar men de flesta via Instagram. HÄR kan du läsa hur det hela började.

5 tappra deltagare fullföljde utmaningen hela vägen. Reglerna har ruckats lite, dels pga av att Instagram inte alltid funkat så man kunnat publicera bilder varje dag, dels pga sukdom/semester eller barnafödsel osv.
De som fullföljt är Kiqi (kiqis), Carina (Cee1970), Lotta (lottaros), Eva (mollaneva) och Nina (habibtynina)

Vinnare för bästa bild som överensstämde med ordet/temat:
Lotta dag 235: 2-i-1
Vinnare för bästa tolkning av ord/tema:
Eva dag 241: symmetri
Vinnare för snyggaste bild
Carina dag 50: livsviktigt
Vinnare i coolaste bild
Kiqi dag 21: Rosa
Vinnare för snyggaste bild
Nina dag 140: Symbol
Maila mig era adresser så skickar jag era vinster (som ännu är hemliga men när ni får dem vill jag att ni lägger ut en Instagrambild och taggar mig och utmaningstaggen i den).
Min mailadress är katarina.soulsister@gmail.com

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...