Sidor

söndag 23 juni 2013

Förberedelser inför morgondagens #kickstart2gether 24/6-31/7

Kylen ska preppas inför morgondagen. Kvarg och keso (som vi förvisso alltid har hemma) skall inhandlas, liksom bär, mer grönsaker, fisk och kyckling.
Är jag taggad? Inte helt fysiskt faktiskt. Kroppen känns tung och "förkyld". Hoppas det bara är något tillfälligt. Jag vill verkligen göra detta. Jag behöver en "kick" för att komma igång med träningen. Så mentalt är jag PÅ.

Hänger du på utmaningen så tagga den i dina inlägg via blogg eller Instagram som #kickstart2gether
Jag bryr mig absolut inte om du äter helt rätt enligt FF (Fitness Fighten) eller gör som jag modifierar något. Om du varit igång ett tag och vill ha en extra kick i baken för att höja nivån ytterligare. Bara vi hjälps åt, peppar varandra. Någon har mailat mig och sagt de vill hänga på för att komma igång med sina PW igen. Kanon! Vilket som känns kul tycker jag. Vi kör imorgon tom sista juli. Hur du väljer att lägga upp ditt schema är upp till dig.

Vill ni adda mig på Instagram heter jag Soulsister76 där. Meddela mig om du är med på kickstarten så jag kan följa dig.

PS: Ni som väntar på era vinster från MMftM, de är på G, jag har INTE glömt er :) DS

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...