Sidor

fredag 10 februari 2012

Super powers

visst känns det så vissa dagar? Idag är en sådan dag...jag somnade tidigt igår igen, nästan direkt efter att vi kommit hem från Söderbloms Lounge & Grill där vi firade makens födelsedag.
Idag vaknar jag med tungt huvud, ömmande bihålor och ömmande hals....tack för den televerket....precis lagom till helgen då vi har ett fullspäckat schema.
Kan jag få tillbaka min hälsa nu tack?! Blääää, nu ska jag inte tjura mer utan fira att det är fredag. Hur firar du din fredag? Blir det utgång, fredagsmys med familjen eller ska du jobba?

Toodelooo!

3 kommentarer:

Lena sa...

Jag har INTE smittat dig! :) Jag firar fredag med att tacka för att min hälsa börjar komma tillbaka. Mår mycket bättre även om jag inte är frisk än. Hemma idag också för att ta nya tag på måndag (fast jag är inte helt overksam, jag har redan jobbat 2 h...). Kram å krya på dig!

Suzan sa...

Krya på dig!
Här blir det träning och sen en myskväll hemma...

Chrissan sa...

Krya på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...