Sidor

torsdag 9 februari 2012

Oj så trött man kan vara

Vurpan har tagit rejält på mina krafter. Igår somnade jag i soffan runt halv åtta på kvällen....maken väckte mig strax efter åtta så jag fick in o lägga mig. Somnade om direkt. Hade ont precis överallt.
Vaknade 04.55 - 5 minuter innan klockan skulle ringa. Fattade inte riktigt var jag var, vilken dag det var eller om jag skulle upp eller vända mig om och sova vidare. Kroppen känns bättre idag....har inte lika ont i axeln, armen eller höften. Blå är jag lite varstans....men jag får o andra sidan väldigt lätt blåmärke.

Maken fyller år idag, det firar vi både ikväll och på söndag med hela tjocka släkten.
För alla er som messat o undrat om vad den roliga nyheten är, som jag skrev om på FB härrom dagen, kan jag bara meddela att ni får vänta några dagar till innan jag kan berätta.
Den som väntar på något gott....väntar alltid för länge ;)

Dags att dra ut Primadonnan på en PW

1 kommentar:

Lena sa...

Usch, det låter inte alls bra. Var rädd om dig! Ta bussen! Jag vågar inte moppa när det är snö på marken, för man vet inte vad som finns under. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...