Sidor

söndag 5 februari 2012

O snön den faller ner....

och lägger sig vit och vacker över iskalla Skåne. Det blir genast mkt ljusare i omgivningen. Under morgonens PW sken solen vackert, luften är hög och kylan biter hårt i kinderna. Men det är vackert. Primadonnan blir som en hundvalp i snön och ett leende sprider sig på mina läppar när jag ser henne få tuppjuck på fältet.

Har grym träningsvärk i  mina lår...ny träningsövning tro? Nä....håll i er nu...men den kommer av att jag hade mina nya högklackade stövlar på mig när vi var ute och dansade i fredags. Låren känns som om jag sönderbultat dem i ett spinningpass efter 7 års uppehåll. Jaja....det som inte dödar det härdar.

Nu ska jag skicka iväg boysen på simträning och sen sätta igång med min egentid, dvs städa. Ikväll kommer svärmor på middag, det blir kyckling. Funderade först på att ta fram lergrytan, men det blir sonens favvis istället. Pasta med kyckling o baconsås.

Vad händer hos er idag då?
Hasta la vista!

2 kommentarer:

Lena sa...

Här händer ingenting. Frysen är snart avfrostad, sen skall jag torka ur den och in med allt igen (rensat och sorterat). Sen blir det inget mer avancerat idag. Kram på dig!

Suzan sa...

Jag vill ha vår!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...