Sidor

torsdag 24 november 2011

Bokkort under ledning av L8

Här kommer ett bokkort som jag fick gjort på Stämpelfabriken under ledning av L8

Jag har försökt göra detta själv innan men jag fick inte ihop själva "bokdelen" dvs dragspelsvikningen. Men när L8 skissat upp det hela, så var det "lätt som en plätt".
Jag gjorde ett försök på att bygga upp ett 3d landskap som det så fint heter, inuti själva bokramen.

Lite svårt att fånga det på bild...jag ska försöka få tid till att göra några fler...har massor av idéer....önskar bara klockan hade fler timmar/dygn just nu.

2 kommentarer:

Lena sa...

Wow så fina!! Men pilligt kan jag tro! Jag blev tokkär i granen..är det en stämpel? Var kommer den från isåfall..

Ha en trevlig Helg!

Kram Lena

L8 sa...

Superfint! Det är synd att man inte uppfattar hur glittrigt kortet egentligen är för det blev urläckert :)
Ha en skön helg!!
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...