Sidor

lördag 15 oktober 2011

Kalasdags

Idag är det kalasdags för lilla Isabella, och mormor och morfar bad mig göra ett kort till lilla skrutten. Eftersom jag nu har "några nya" vikningar på lager så blev det så här:
Grattisstämpeln är Skogstokig (ett äldre motiv tror jag)
Utvecklat (hålls ihop av ......magneter)
Nallen är en Skogstokig digistamp, liljan och blommorna är också Skogstokiga.


Nu återstår bara för mormor och morfar att skriva in sin födelsedagshälsning till Bellan. Ha en finfin dag allesamman!

6 kommentarer:

Lena sa...

Jäklar vad roligt du måste ha när du gör korten! Det ser så ut i alla fall. Måste vara underbart att vara så kreativ! Kram å ha en härlig dag!

Sandra sa...

Vad fint! Önskar verkligen jag kunde göra något fint till sonens dop, fina placeringskort eller något som gästerna kunde skriva en hälsning till Oliver på, men tyvärr kan jag inte få till det, har inte den konstnärliga ådran .-(

Evas Pyssel sa...

Ännu en jättefin vikning. Det är roligt med nya modeller. Snyggt dekorerat har du gjort !! Kram Eva

Anna sa...

En award hämta hos mig
Kram

L8 sa...

Jag älskar hur du tar till dig allt jag visar på kurserna och sedan tar med dig det hem och så gör om det till din alldeles egna härliga stil. Superduper fint!!!
Ha en fortsatt bra helg i solskenet :)
Kramisar

Lotta sa...

Vilket härligt kort!
Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...