Sidor

söndag 29 maj 2011

Vilken härlig morgon

Dessa underbara ting fick jag av min son imorse vid frukosten
 En jättesöt cupcake-hållare (nu måste jag väl baka också....)
 Och en jordgubbsskärare. Visst är den söt?!
Nu ska jag fixa lite här hemma för min morbror och hans fru är på besök från Polen och kommer hit för att äta en snabb lunch innan de flyger hem igen. I em blir det sen en tur ner till svärmor.
Jag är lagom mör i kroppen vill jag lova....6 timmars trädgårdsarbete har satt sina spår....det gör ont på ställen jag glömt att jag har muskler på....aj aj aj
Ha en finfin dag alla mammor (och även ni andra)!

2 kommentarer:

Fia sa...

oh va fina presenter du fick

Lena sa...

En sån där jordgubbsskärare vill jag ha! Var har sonen (eller maken) köpt den? Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...