Sidor

måndag 7 mars 2011

Bakande klassförälder



Jag är just nu klassförälder....igen...jag har varit det i de flesta av åren sen sonen började på dagis när han var 2år. Det är bara de senaste 2 åren jag haft paus, men nu sitter jag här igen. Det är föräldramöte imorgon o fastän ja inte är mågon höjdare på att baka har jag min dumma nöt erbjudit mig att baka.....va fan tänkte jag?!

Jaja, jag har med hjälp av Leila Lindholm fått ihop några muffins. Om de är ätbara? Ingen aning.....det får bli ett senare bekymmer.

4 kommentarer:

Kati sa...

På med lite topping så slinker allting ned.... men jag tycker dina muffins ser jättegoda ut.

Kati

Anonym sa...

Ser supermumsigt ut. Vad är det för fyllning?
/Pluttan

Chris_P sa...

Ser yammi ut!

Jag brukar inte baka men åker alltid på att skriva protokoll. Minst 2 protokoll per termin i snart 6 år. I Ellies nya klass bestämde jag mig för att hålla låg profil och det är sååå skönt.
Ikväll har jag skrivit mitt sista protokoll. Tror jag...

kram

Evas Pyssel sa...

Vad gulligt att ställa upp !! Gissa hur det känns för en fröken när klassförälderfrågan kommer upp och ett 30tal föräldrar blir knäpptysta och tittar ner ??? De sista åren hade vi ett rullande schema , en termin i taget, ingen kom undan. Hihi !! Kram Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...