Sidor

lördag 12 mars 2011

Ännu en arla morgon.
Igår fick jag en riktig chock, på väg till jobbet kom värsta hagelstormen följt av massivt snöfall. Men jisses! Det höll på i 20 minuter, det åskade o hade sig. Sen bara slutade det, sprack upp och därefter sken solen. Mysko! Men jag var blöt som en dränkt katt när jag väl kom till jobbet.
Ikväll blir det lite kalas för söta Elin därefter melodifestivalen. Sonen hejjar frenetiskt på Danny och Eric Saade. Själv gillar jag Sara Varga och Sanna Nielsen, men tror inte dessa kommer vinna.
Vem tror DU vinner ikväll?

3 kommentarer:

Chris_P sa...

Jag hoppas

THE MONIKER!!!!

Man blir glad :-)

Evas Pyssel sa...

Svårt att säga !! Eftersom en av kompositörerna till Svinglys låt gått i MIN skola så håller jag på den. Kram Eva

scrapmoster sa...

Ja mina favoriter vann inte , sonen & dottern heja på Danny och ja resten är liksom historia. Men vi hade en trevlig kväll och det är huvudsaken.....

Kramen i

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...