Sidor

torsdag 27 maj 2010

Ny telefon och födelsedag

Har glömt att berätta att min käre make har gett mig en ny mobil i examenspresent.
Det är en Android telefon, dvs google's variant av en I-phone. Mkt att lära nu till en början men maken som själv jobbar med Android-telefoner (innehållet alltså) är helt hooked. Modellen heter Samsung Galaxy Spica.


Så om mina mobilbloggar inte är hundra ett tag så ha lite överseende med mig...jag lär mig fortfarande.

Vill också passa på att gratulera min kära och underbara mamma som fyller år idag. Grattis mamma! Vi ses på söndag!

6 kommentarer:

Lena sa...

Wow. Grattis! Vill ha... :) Kram

Evas Pyssel sa...

Oj den ser svår ut, men har man en lärare i familjen fixar du det snabbt !!! // Eva

ullis sa...

Den var tjusig! Själv har jag ingen mobil alls just nu, den har dottern lagt beslag på när hennes la av...

Cee sa...

hi hi vi har precis köpt en likandan till dottern den är super fin tyckte jag... grattis till mobilen kram Cee

Petra Maria sa...

Wow! Vilken cool present.
Ha en trevlig helg
Massor av Skogstokiga hälsningar
Petra

Eva sa...

Värsta presenten.
=)

Jag hoppas att du kommer att älska din lika mycket som jag älskar min iPhone.
Det blir liksom ett helt nytt beteende.
Ett nytt sätt att använda sin telefon på där ringa är det minsta jag gör med min.

Kram och grattis!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...