Sidor

torsdag 20 maj 2010

Ett STORT tack och ett DT-kort

Vill börja med att säga TACK till alla goa kommentarer, både här, på FB, via mail och sms gällande min viktnedgång. Många undrar hur jag gått tillväga. Kort o gott kan jag säga att jag äter BRA mat exakt var 3e timme (har ju tom en matklocka hahaha) och så motionerar jag mycket. Jag har börjat jogga igen (det var nog 15 år sedan sist....) och går låååånga sträckor med hunden varje dag.
Kosten jag äter är typ GI men jag undviker inte kolhydrater men har minskat ner på dem kraftigt och prioriterar protein i min kost.

Dagens DT-kort hittar du HÄR





Det var allt för nu....ha en bra dag allesamman där ute i etern!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är VERKLIGEN jättestor skillnad och jag känner igen det du skriver om att man själv inte ser det. Kul att det går så bra också KRAM

Anonym sa...

WOW, vilket vackert kort. Brudparet som får det kommer bli jätteglada, det är jag hundra på!
kram Elin

Pippi sa...

Vilket fint kort!
Jag finns också på FB ;)

ha en fortsatt fin torsdag!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...