Sidor

torsdag 13 maj 2010

Hjärnsläpp

Fick hjärnsläpp igår kväll och trotsade vädergudarna och begav mig ut på en joggingtur (jo du läste rätt) i regnet. Det blev jogging och walking om vartannat. Sammanlagt 7 km och det känns i kroppen idag kan jag meddela.
Är på G till jobb nu, känns inte så kul när pågarna o lillan ligger sött o sover men men....är långledig sen fre-sönd. Då blir det vårstädning här hemma med riktig röjning av förråd o garage. Sen ska jag (hör och hämpna) spela paintball på lördag...hoppas jag slipper alltför många blåmärken....

Oj, klockan rusar iväg...måste rusa

kramisar

6 kommentarer:

Pippi sa...

Har man kommit in i att motionera regelbundet ger man sig ut även i busväder. Beundrar dig!

Lena sa...

Du är min IDOL!! Bara så att du vet det. Kramar och ha det bra på jobbet idag.

Eva sa...

Jag tycker inte att det var hjärnsläpp, jag tycker att det var ett klokt beslut.
Är man väl inne träningen spelar inte vädret någon roll till slut.
Nu är det bara att fortsätta.

Ge järnet!
:)

Evas Pyssel sa...

Vad duktig du är ! Men det blir ett behov.Fast jag går inte ut i regnet idag, fast jag älskar mina promenader. Nä idag blir det motion med händerna, scrap och bak.Det duger väl eller...?? Eva

ullis sa...

Ett aktivt liv märker jag! Själv blir ajg bara slöare och slöare.. men jag har faktiskt städat sovrummet idag!

Carina sa...

Bra jobbat Katarina... du blir farlig den 31 augusti =) kram Cee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...