Sidor

söndag 20 september 2009

Börja i tid

Igår fick jag 3 lika dana mail, med denna talande bild


Snart är det oktober och den rosa månaden.
Årets rosa band ser ut så här


Cancerfonden tar varje år fram ett unikt band. Årets designer är arkitekten Gert Wingårdh. Bandet kostar 25 kronor varav 24 kronor går till kampen mot bröstcancer. Det är inte illa. I år är det punktskrift på bandet, jag läste någonstans att han valde punktskrift för att "känna på sina bröst är som att läsa punktskrift".

Så börja i tid, undersök dina bröst. Vet du inte hur man gör, läs HÄR och köp rosa bandet!

1 kommentar:

Kamilla sa...

Men så söt :)
Jag ska ABSOLUT köpa rosa bandet, och efter jag hittat din blogg och börjat läsa har jag faktiskt börjat kolla efter förändringar.
Man tänker alltid, det händer inte mig...men det KAN göra det!!!
Kram kram och du finns i mina tankar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...