Sidor

söndag 6 september 2009

Blomstertant

Dagens DT-kort inne hos Skogstokiga Petra hittar ni HÄR



Är lite trött efter gårdagens kräftskiva, ja ni läste rätt.....trött, INTE bakis. Jättetrevligt och det blev inte en kräfta över, inte heller en endaste pajbit! Så jag är nöjd!
Dumlekladdkakan slank också ner trots att de flesta var mätta och efteråt blev det på allmän begäran sing-star.
Nu är här städat och dekorationerna nedtagna och efter en långfrukost ska sonen hämtas hos mormor och morfar.

7 kommentarer:

Toby sa...

Naaajs!

Anonym sa...

Tokfint ju! Gillar verkligen färgsammansättningen Katta, snyggt!
/Mulliga Myran

Mysan sa...

Hur fint som helst. Önskar jag hade en bråkdel av din pysslighet

Ann Ericsson sa...

Tjusigt värre! Har en kortbeställning till dig, mailar ikväll
kram

Lena sa...

Härlig bild! Men hur katten orkade ni äta upp all den maten??? Kram

L8 sa...

Mina favvisfärger - grön och turkosblått!! Är helt slut efter att ha pysslat oavbrutet i två dygn :) Men oj vad skoj jag har haft!! Har vikt presentaskar, gjort egna blomsterrankor, testat Tim Holtz masker m.m Där var små minikurser på 15 min till en halvtimme med jämna mellanrum som man kunde vara med på när man inte pysslade själv.
Har du recept på västerbottenpaj med kantareller i och den andra varianten? Låter förföriskt gott!
Ha en kanonvecka!! Kramis

Anonym sa...

Va kul att det blev lyckat.. och synd att det inte blev några kräftor kvar...

För då hade jag kommit.. som ett skott...

Kram i massor
Pysis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...