Sidor

torsdag 18 december 2008

Maginfluensan är här

Imorse ville sonen inte gå till skolan. Han hade ont i magen. Först trodde jag det var ett svepskäl till att få vara hemma och leka med alla nya leksaker han fått (2 kalas förra veckan) men sen sa det kaboom i toaletten.



Sedan dess har pågen tillbringat mesta tiden antingen på tronen eller liggandes i soffan. Jag är igång med att tvätta missödena.

Det tråkiga (förutom att han är sjuk) är att vi skulle bort ikväll, vi skulle se Pearls Julshow. Men att ha barnvakt till en magflunsa är liksom inte ens att fundera på....

Måste återgå till min sjukling. Ska försöka få i honom lite ProViva

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas han snart kryar på sig

Anonym sa...

Hoppas han kryar på sig snabbt och att ni andra slipper drabbas. Stor KRAM

Lena sa...

Instämmer med "föregående talare" och hoppas att han kryar på sig och att ni andra slipper eländet.

Kram

Lena sa...

Det är bara jag igen... Ville bara säga att jag tycker du har fått en väldigt fin header på bloggen!

Soulsister sa...

Tack snälla Lena, tyckte det var dags att fräscha upp bloggen :)
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...