Sidor

onsdag 26 december 2012

Buzzningsdags

Jag har kommit med i Buzzandet av Philips Advance kaffekokare. Jag har haft Philips tidigare, men de senaste 4 åren haft en från OBH Nordica, en jag varit mycket nöjd med, men som sjöng på sin sista vers....
Så erbjudandet kom i rättan tid.
Snygg design, där man fyller själva "filterhållaren" med vatten.
På ovansidan av filterhållaren visas vattennivån i antalet koppar, praktiskt!


För att spara energi har den en automatisk avstängning efter 2 timmar, vilket är bra OM man nu skulle glömma stänga av den. 
Den kokar kaffet snabbt OCH det största pluset är att kaffet är riktigt hett när det är nykokt! Det är den största skillnaden enligt mig från andra kokare.

O sen denna snygga on-off knapp. Den är enligt sonen "ägig"

So far, so good!
Vill du liksom jag bli en buzzador och kostnadsfritt testa olika produkter kan du registrera dig HÄR.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...