Sidor

torsdag 28 februari 2008

Godmorgon

Klockan är strax innan sex på morgonen. Jag går snart av mitt nattpass...nr 1 av 5. Allt som allt går jag av måndag morgon. Just nu känns det sådär, då detta skulle varit min ledíga helg. Men men....gjort är gjort.

Värmer mig just nu med en kopp ljuvligt kaffe.
Boken jag lyssnar på är ingen hit.....Peter Robinsons -En ovanligt torr sommar. Dryg som f-n. Onödigt långa beskrivningar av än det ena o än det andra. Inläsaren har en monoton och seg röst. Tacka vet jag Katarina Ewerlöv, hon kan konsten att läsa in böcker! De blir levande då vill jag lova!

Snart, snart går jag av. Ska hem och bädda ner mig i bingen. Höra hur stormen viner utanför och regnet piskar mot fönstren.

Nu ska ja se till att dokumentera klart på mina patienter.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Vackra smycken. sa...

Hej gumman.
Jag har haft dåligt med ideér när vädret varit dåligt :)
Men presenter kommer haha

Anonym sa...

Hoppas att du får en trevlig helg nu
Vicke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...