Sidor

lördag 22 september 2012

Några förtydligande till fotoutmaningen

Kul att 13 anmält sig till min utmaning!!! Meeeeen, alla ni som skickar mail, sms och meddelande på FB och Instagram; ni måste anmäla er under inlägget här i bloggen (inte dagens utan 16/9) för att räknas med i tävlingen. Det hjälper inte att messa/maila mig.
Ni behöver INTE ha en blogg, ni kan publicera via Instagram eller Facebook.
Ja, du måste SJÄLV ta bilden och collage är endast tillåtet de dagar jag anger. Varje LÖRDAG får du temat/orden för den kommande veckan och du ska ta/publicera EN BILD/DAG.
Du får fritt tolka dagens ord/tema och du ska namnge/döpa ditt alster; ungefär som en konstnär döper sin målning.
Så sista chansen för anmälan är imorgon. Tipsa vänner ni vet är grymma med sin mobil, utmana andra som mest använder en "vanlig" kamera. Detta kommer bli hur kul sim helst och jag ser fram emot alla tolkningar…för jag tror inte många av oss tolkar det på samma sätt.
Glöm inte att ange var jag kan följa dina bilder…för jag kommer hålla koll på er.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...