Sidor

söndag 1 november 2009

KAOS



Har fått min första KAOS av underbara Lena. En KAOS är en utmärkelse skapad av Yoli

Här följer förklaringen av en kaos-award:
KAOS=(Kreativa artister med otrolig skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får ska i sin tur skicka vidare egengjorda Kaos-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Och på dessa ska ens egen stil eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller Titel: Kaos-kreativa artister med otrolig skaparglädje, skaparens eget namn, storlek: 10x15 cm.
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också ngt man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man nästkommande tre Kaos-vinnare. Kanske kan man också skriva en liten förklaring varför dessa fått awarden, eller bara lämna en länk till dem.

Lenas motivering till mig: "kaos-awarden går till ännu en fantastisk scrappare, en tror jag (har inte träffat henne irl), härlig tjej med glimten i ögat!! Hon gör jäääättefina scrapalster och även hennes blogg är superkul att läsa, den uppdateras flera ggr varje dag vilket imponerar mig som knappt hinner med några alls. Du är verkligen värd denna kaosaward Katarina!! även känd som Soulsister!! Dessutom en utomordentlig dt-kollega!!!

Tack Lena! Blev såååå glad, min första KAOS! Tjohooo!! Har inte hunnit besvara awarden men kommer göra det så snart jag tentat klart.

6 kommentarer:

Vixen sa...

Visst är det skojigt med KAOS i det här avseendet i alla fall *S* Har också fått en och oj så glad man fick bli trodde aldrig att jag skulle få något sånt inte :)

Anonym sa...

Stort grattis till en enormt smaskigt läcker KAOS!!!

annsan_s sa...

Jag sov 2 timmar efter middagen, var helt slut. Nu är jag piggare.Den blir njutbar inför bingolotto!

Kramiz

Toby sa...

Grattis!

Dalkullan Penny sa...

Här inne var det mysigt =)

Bella sa...

Vilken bra beskrivning på KAOS hahhaha :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...