Sidor

onsdag 19 augusti 2009

Reality check....

När klockan ringde 05,10 så var jag tvungen att nypa mig själv i armen för att se om det var sant. Ska jag verkligen upp? Tyvärr....
Kvällen på jobb gick förvånansvärt fort, men så trött jag var i skallen när jag åkte hem. Hade svårt att varva ner väl hemma så sänggången blev inte lika tidig som den borde.
Jaja, nu är första frullen intagen, mellis mm nerpackat o nu beger jag mig åter till jobb.

I em är det dags att göra ny veckomatsedel, spännande!

Ha en bra dag där ute i etern!

4 kommentarer:

Lena sa...

Klockan som ringer är aldrig kul. Jag har en snäll signal först (mobilen) och om jag inte går upp och stänger av väckarklockan (den vanliga alltså) så ringer den. Det är INTE en snäll signal, man flyger upp ur sängen... Fördelen med att jobba är att man uppskattar ledighet (helger för oss som jobbar vanliga tider) mycket mer. Men visst är det synd att semestern är slut! Ha en bra dag på jobbet. Kram

S sa...

Och jag som klagade när klockan ringde 06.30... *s*

Petra Maria sa...

Vid den tiden är det minst sagt roligt att gå upp.
Vaknar dock tidigt varje morgon men inte vid femsnåret.

Anonym sa...

Lycka till på jobbet nu.. men du får se det positivt.. det är mindre än ett år till nästa semester.. ;-)

Kram Pysis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...