Sidor

tisdag 4 augusti 2009

Blötväder o blog candy

Shit va det regnar. Men hallå!!! Jag har ju semester! Inte f-n ska det regna nu heller. Det ska vara fint, soligt och varmt!
Sånt här väder gör en bara mer kryllig. Avskyr det!
Igår blev det shopping med syster yster o svågern. Fick bytt mina skor och sparade 100 kr!
mot
Sen gjorde jag något som är mkt ovanligt....jag köpte en kjol. Japp....ni läste rätt. En kjol...en jeanskjol. Fråga mig inte vad som hände men jag fick väl hjärnsläpp eller nått....


Blev hur bra som helst med de nya pumpsen. Nu blir nog min polska maffiamormor glad :)

För alla oss scrapoholics har söta Kamilla nu utlottning av blog candy inne hos sig. Var med i tävlingen du med!

Blog Candy innehåller följande:
¤ Organzaband, creme
¤ Blått sammets band
¤ 2 spetsar, vit & brun
¤ Pompom band, vitt
¤ 2 små glasburkar med blå glaspärlor
¤ 2 buketter med minirosor, blå och vit
¤ En burk grön glittrig flock
¤ 2 Stämplar från Elzybells Thank you poem & I beleve in angels
¤ 1 Stämpel från Katscrap (blomma)
¤ 2 små Stämplar (Stämpelboden?)
¤ MM pebble brads
¤ QK die "beltloop"
¤ 4 Tags (liten modell)
¤ 3 paket stryknitar, 2 blå & 1 silver
¤ Blandade charms
¤ Stämpeldyna, svart Versa colour
¤ Pigment chalk, guld
¤ Youdo "in shapes bloomers tropical
¤ MM akrylfärg "Ocean blue"
¤ MM akrylfärg "sea foam" (grön glittrig)
¤ Tim Holtz bead chain
¤ Öljetter "pewter" 3/16
¤ 8 blommor i olika storlekar med blad i blå sammets aktig yta


Dags för frulle

Ciao!

5 kommentarer:

Malin sa...

Ja, det där regnet är inte roligt. Men här har det faktiskt varit bättre väder i ett par dagar.

Vad roligt att du har bestämt dig för skorna och köpt en kjol! Kram

Chrissan sa...

Snygga skor. Och kläder.
Klart du kan ha kjol.
Jag har bott i kjol hela sommaren.:)

Eva sa...

Skorna var skitsnygga och härligt att du har köpt en kjol.
Jag vet ju att du inte gillar det.
Det är coooooolt med kjol.
;)

Anonym sa...

De översta skorna var riktigt snygga, de som du bytte till har jag och älskar dem! Inte ofta jag hittar skor som sitter bra och som jag kan gå länge i utan att jag får ont. Du kommer helt klart passa in bland de polska maffiososarna :-D

Kjolen var också snygg, jeanskjol funkar ju nästan till allt också så ett bra köp! Ha en bra resa Kram

Anonym sa...

Hej vännen...
Dålig på att kommentera just nu.. har tösen här och hon ska promt sitta vid datorn under hela hennes vakna tid.. får knappt blogga...

Blir så trött på henne när hon gör så.. går jag på toa så slänger hon sig ner på stolen och så blir jag utan... inte fråga.. hon bara gör det...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...