Sidor

fredag 24 juli 2009

And the shoe-saga continues....

Nå, va händer då inte idag? Jo de jävla skorna från Haléns finns att hämta ut på Hydro macken....tack för den! Här har man flängt runt halva Skåne för att hitta skor eftersom Haléns skorna inte skulle komma i tid pga leverantörsproblem.....
Jaja...jag hämtade ut dem och fick en chock! Det är ju fan ett par styltor....något stora dessutom.
Så här ser de ut på bild från hemsidan

Men vad som levereras är:


Kunde fan knappt gå i dem, o ja kan gå i högklackat utan problem. Jaja.....det blir att returnera...
Synd för de är snygga till tusen.

Syrran fixade naglarna, GULDglitter! Me like alot!

Så nu e man redo för semester på allvar liksom! För vad kan gå fel när man har bling bling naglar?!
Nu ska ja kolla lite film med maken
Over and out

5 kommentarer:

Kamilla sa...

Men va 17 det var ju inte högklackade, det är ju styltor...snacka om bildförvrängning :(
Men dina naglar blev ju SJUKT snygga!!!
Ha det mysigt å pysigt nu!

Anonym sa...

Jisses.. vilka dojjor...

Snygga naglar också..mina skivar sig i skivor.. som jag sen klipper av.. och så ligger nästa lager under.. jag har inte mycket kvar av dem längre.. och jag ska få cyto i 3 månader till... jag kommer inte att ha några naglar kvar....

Kram Pysis...

Milla sa...

ja du snygga var ju skorna,men vem 17 ska gå i dom skorna? Modeller antar jag :)

Men dina naglar blev kanon läckra ;)
Ha det så gott på Öland.
Kram

Milla sa...

ja du snygga var ju skorna,men vem 17 ska gå i dom skorna? Modeller antar jag :)

Men dina naglar blev kanon läckra ;)
Ha det så gott på Öland.
Kram

Mamma russin sa...

hihi. ja jag hade bryttit benen på en gång, var så säker..:) men håller med.. super snygga..

kramrkam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...