Sidor

måndag 27 oktober 2008

Maken har börjat blogga o ja fattar noll

Min käre make har ÄNTLIGEN börjat blogga. Han som är vad jag kallar datanörd borde väl ha kommit igång först av alla....men nu så!
Jag fattar inte ett jutta av vad han skriver om, men skit samma. Ja kan gå in o kommentera en massa ändå.
Igår fick han sin första kommentar av mig men var inte nöjd...den skulle ju vara på engelska så alla från utlandet kan förstå va jag skriver. Men vadådå sa jag....jag fattar ju inte ett smack av innehållet i texten, så varför anstränga sig? Hahaaa. Ack dessa it-killar.

Strålningen gick snabbt och smidigt idag. Tröttheten börjar smyga på mig nu, men det kan lika bra vara för att jag haft en tuff helg....
Maten är snart klar, ikväll blir det quornburgare med blomkål och palsternacka + sallad. Mums. Sonen är lite skeptisk, men har lovat att smaka.

Tack för alla omtänksamma kommentarer och sms! Ni är för goa!
Puss o tack från mig

4 kommentarer:

Lena sa...

Jag missade att skicka en lycka-till-önskning innan du strålades, men jag gör det nu istället! Tänker på dig :)

Anonym sa...

Vi älskar Dig,kram mamma och pappa

Anonym sa...

Hahahaaa, var inne på Johans blogg o jag fattade inte heller vad han skrev om mer än inledningen om att du tjatat på honom att börja blogga. Störtkul!

/Maria M

Anonym sa...

Hoppas det går lika bra idag
tänker på dig hela tiden
/P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...