Sidor

måndag 27 oktober 2008

Jahapp, då kör vi!

Gröten är nere, fejcet är på, matlådorna packade. Regnar som f-n men vadå?! Idag ska det strålas för en fisk framtid, för jag har bestämt mig för att tredje gången gillt, sen e de bra.

Sonen har höstlov men ska vara på fritids, vilket han ÄLSKAR, så det är ju bra.

Helgen har varit tuff, jobbet har krävt en hel del energi. Sista dagen på helgen för mig nu, sen ska jag vara ledig. Skönt.

Gick nästan en mil igår fm, i hällregn! Jag och grannen knatade iväg i full mundering iklädda regnställ o vantar. Men gisses va blöt jag var när jag kom hem, suck. O sen bara snabbt in i duschen o iväg till jobb.

Ha en strålande fin dag allihopa, för det ska jag ha :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

jag ser fram emot en mysig jul tillsammans med dig.

kram
Johan

Anonym sa...

Hoppas du får en bra dag och en bra dag, strålningen till trots. Jag tänker på dig!
Många kramar

Petra Maria sa...

Strålande... Det är skönt att du har sån humor.
Ser fram emot fler skogstokiga kort.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...