Sidor

lördag 13 september 2008

Uppdaterig av läget

Tack snälla för alla telesamtal, sms, mail och kommentarer. Jag uppskattar dem jättemkt ska ni veta!
Jag mår okej, det gick relativt bra hos doktor. Ny operation 2 oktober med efterföljande 8 veckors strålbehandling. De var inte helt hundra på om de skulle ge mig cytostatika (cellgifter) eller inte men det känns som det kvittar. Bara jag blir av med skiten!

Har en del sömn att ta igen så det blir tidigt i säng här hemma, jobbar dessutom helgen.

Tack igen gott folk, ni e för goa!



Många tacksamma kramar från mig

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gott o höra! Många kramar från mig o familjen

Anonym sa...

Skönt o höra, du e en stark kvinna! KRAMAR

Anonym sa...

Håller med Toby, du är en stark kvinna. Hoppas familjen mår bra och stöttar dig i detta. Varma hälsningar din bröstsyster Ewa

Anonym sa...

Skönt att höra från dig!
Kram Helena

Anonym sa...

Är ledsen för din skull, att du ska behöva gå igenom allt detta igen. Vi får ta en sväng om på stan för att ladda lite energi inför det som komma skall! Jag ringer
kram från ann

Anonym sa...

Det ska gå bra det här ska du se! Sådan fighter som du är =)

Finns här hela vägen, säg till om du behöver prata.

Kram

Mirabyll sa...

Tack för den härliga kommentaren på min blogg! Jag blev så glad! Såg vilka fina kort du gör, de skogstokiga är ju helmysiga! Ha det gott!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...