Sidor

måndag 29 september 2008

Nu börjar nedräkningen....

Efter att ha jobbat helg kan jag idag koppla av hemma. Blir förvisso inte så mkt vila, måste städa och fixa. På torsdag blir det op och sen kommer jag inte kunna härja runt som jag vill på ett tag.

I fredags var det avdelningsfest på en väns restaurang. Hur kul som helst! Restaurang Godagens här i Malmö kan jag VARMT rekommendera! Deras Italienska buffé var det rykande åtgång på och en Tobleroneparfait att dö för!
De kommer flytta till nya lokaler inom kort, men ring och prata med dem om ni behöver catering!

Fick höra av en på jobb i helgen att man inte kan tro att jag är sjuk, eftersom jag alltid ser så fräsch ut. Tack snälla du! Men bara för att man känner sig som ett vrak finns det ABSOLUT ingen anledning att se ut som ett! Med foundation och makeup kan mirakel utföras hahaha!

Nu ska jag städa sen ska jag färglägga lite nya stämpelmotiv från Hänglar & Stänglar som damp ner i brevlådan förra veckan.

Ha de!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid kul med personalfest!

Lycka till med städningen

Anonym sa...

Jag och mina kollegor på kärl på UMAS brukar beställa från Godagens. Deras mat är SUPER! Och mycket får man för pengarna. Fräscht och gott. Mumma
/Karina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...