Sidor

måndag 17 december 2007

Ljudböcker.....


Sitter och lyssnar på Män som hatar kvinnor, Stieg Larssons bejublade bok....än så länge måste jag säga att jag inte är så imponerad.......måtte det snart hända något spännande annars vet jag inte om jag pallar lyssna klart.....

Måste dock säga att det här med ljudböcker är strålande! Att ja inte upptäckt detta tidigare grämer mig något. Har länge haft problem med att läsa längre texter, hade ju fel styrka på mina brillor....men det visste jag inte då.

Jaja, sitter här i soffan med sonen bredvid mig. Trött men på bättringsvägen. Han har ätit mannagröt och behållt allt. Nu verkar hans lilla mage suckta efter mer....för han vill ha äpple. Väntar dock lite....vill inte utmana ödet.

3 kommentarer:

dentatuerademamman.com sa...

Men som hatar kvinnor kan vara lite trög emellanåt, det kommer mycket fakta om släkten osv.
Men håll ut för boken är väldigt bra och spännande.
Särskilt intressant är porträttet av Lisbet Salander, har du kommit på vilken diagnos hon har?

Soulsister sa...

dtm: ja gissar hon e en högfungerande Asperger...har ha rätt???

Anonym sa...

Hej!!

Önskar dig också en God Jul!! Vi får verkligen hoppas att det kommer lite snö snart!

Många kramar!!

/Liv

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...