Sidor

onsdag 26 december 2007

Jul jul strålande jävla jul

Julen ska vara lycklig. Julen ska vara en familjehögtid. Alla ska vara glada, alla ska vara samlade.

Så faaan heller. För mig var detta värsta jävla julen någonsin, bortsett från för 5 år sedan då jag hastigt och urakut med livet som insats förlöste min son 6 veckor förtidigt med hjälp av kejsarsnitt.

Ingen kan såra som en som står en nära, för dessa vet precis vad de ska göra och säga för att göra dig förtvivlad. Eller i vissa fall vad de väljer att INTE säga eller göra i vissa situationer.

Tack så jävla mkt för en strålande jävla jul

4 kommentarer:

Anonym sa...

men vännen då vad är de som har hänt?? *krama om*

Anonym sa...

Önskar dig ett gott slut och ett mycket bättre 2008. :-)

*kramar*

Fredrik A. Renström

Anonym sa...

Trist att det blev så - hoppas i alla fall att din nyårshelg blir mer lyckad!
Gott nytt år - nu tar jag lite blogglov igen till den 7 januari. Nu tävling under tiden!

Linda sa...

Hej vännen! Nu äntligen har jag fixat så jag kan skriva på din blogg också :-) Låter som något gjort dig ledsen under julen, trist! Jag tycker ialla fall mycket om dig!
Puss
Linda Berggrensson

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...