Sidor

tisdag 25 augusti 2015

Det suger

Funderade länge på om jag skulle eller inte skulle skriva.
Men en container behöver alla.
Mitt insta-inlägg säger en del men ej allt

Jag vet att det är "normalt" att bli känslomässig vid sådana tillfällen. 
Vad många inte fattar är min känslomässiga berg-o-dalbana....
Att allt utgår från den där jävla dagen 2006. Den försvinner inte, aldrig!

Jag har planerat min begravning för att maken skulle slippa det.....att se en kvinna gå igenom det jag visualiserat som min mardröm.....framme vid kistan med sina söner, jag dog inombords. 

Att se en så kär vän (systern) i så stor sorg o hennes familj med dem gör lika ont.

Vacker begravning med respekt från Kommunal/Handels som med trots tårar höll fanorna högt hela vägen.
Musiken var klockren, skrattade tom till när Timbuktu kom ur högtalaren men bröt ihop när finaste Lotta spelade nyckelharpa till fattig bonddräng....

Jag håller mig samman men knappt.

Vi finns här

Vila i frid du som togs från oss på tok för tidigt. 

1 kommentar:

Lena sa...

Jävla skitsjukdom! Skickar en bukett kramar <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...