Sidor

torsdag 11 oktober 2012

Gick inte jag och la mig nyss?

Det var supertrevligt igår. Tiden gick på tok för fort.....
Först vardagslyx med Mary Kay och därefter stannade väninnan M kvar och vi pratade o pratade o pratade o vipps var klockan på tok för mycket! Jag som brukar lägga mig kl 21.30.....men men....nu har jag varit uppe ett tag och hunnit få i mig en balja java, så det ska nog bli bra.

Fina minnen från förr har legat i mitt huvud under natten och jag fick många flashbacks under hudvårdsklassen igår. Detta var ju på väg att bli mitt heltidsyrke.....det var det jag gjorde när jag blev sjuk och livet tog en annan vändning. Produkterna har funnits kvar hos mig hela tiden och hudvårdsmässigt använder jag fortfarande uteslutande Mary Kay. Sen händer det att jag är "otrogen" när det gäller delar av makeupen, men hudvården överger jag aldrig!

Bor du i min omnejd och inte har en konsult, så maila mig ditt nummer så ska jag hooka up dig med världens bästa konsult (bortsett från när jag var aktiv alltså ;)

Nu PW i mörkret o kylan med en trött Primadonna.

1 kommentar:

Susanne sa...

Hej tjejen
Du verkar ha haft det super trevligt igår... Jag är också en fan av Marys produkter men även jag är "otrogen" och byter ibland mot ekologiska och hälsosamma som jag köper hos loveko.... Tycker Marys sminkprodukter är härliga med.
Antar att det blir en tidig kväll!?
Önskar dig en härlig dag!
Kramizar Susanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...