Sidor

fredag 6 januari 2012

Presentinköp och Elivisljus

Igår begav jag och syster yster oss ut för att shoppa födelsedagspresent till min katolska maffiamormor. Fick en hel del bra (och mindre bra...) tips och kommentarer på FB and just detta.
Syster yster och jag slog dock våra mycket kloka och snygga huvud ihop och fick ordnat något vi fått hintat om att hon behöver. Så det enda som återstår nu är för undertecknad att fixa kort...vilket jag ska göra nu...snart....jag "ska bara" hinna med lite annat innan. Bla några Elivis-ljus ett ett sällskap som startat en Elvis-orden och som ska "sammanträda" imorgon.

Vad händer hos er då?

1 kommentar:

Evas Pyssel sa...

Va....Elvisljus !!! Jag vill ha !!!! Fast bränna upp Elvis ?????? Det är hans födelsedag den 8 jan. Kram Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...